GRATIS VERZENDING OP ALLE BESTELLINGEN

Sonex Logo

Veelgestelde Vragen

Vind antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, garantie, verzending en meer. Kan je het antwoord op je vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op.

Garantie & Retour

Informatie over onze garantievoorwaarden en retourbeleid.

Verzending & Levering

Alles over verzendkosten, levertijden en tracking.

Technische Ondersteuning

Hulp bij problemen met je SonexPods.

Problemen met jouw SonexPods?

Garantie & Retour

Bij Sonex staan we achter de kwaliteit van onze producten en daarom bieden we een fabrieksgarantie van 1 jaar op al onze producten. Als u binnen één jaar na aankoop een defect in uw product ontdekt dat het gevolg is van een fabricagefout, zullen we het product repareren of vervangen zonder extra kosten.

Onze garantie dekt geen schade als gevolg van onjuist gebruik, misbruik, ongelukken of normale slijtage. Als er sprake is van schade als gevolg van deze omstandigheden, kunt u dus geen aanspraak maken op garantie.

Om aanspraak te maken op onze garantie, dient u een bewijs van aankoop te overleggen en het defecte product naar ons te retourneren. We zullen uw geretourneerde product zorgvuldig onderzoeken en het probleem zo snel mogelijk oplossen.

Bekijk hier ons volledige retourbeleid

Veelvoorkomende problemen oplossen

Verzending & Levering

Betaling & Bestellingen

Nog vragen?

Heb je een vraag die hier niet beantwoord wordt? Neem dan contact met ons op. Ons klantenserviceteam staat klaar om je te helpen.